En lille update fra vores NATO-bygning 🇩🇰
Thomas er så go’ til at få alting til at se nemt ud. Så det var “piece-off-cake” at vælte væggen i det rum, som bliver den officielle indgang til vores NATO-bygning. Det så i hvert fald sådan ud.
For mens jeg i weekenden penslede loftbrædder til smedjen, væltede Thomas den første væg, så de to små rum vi havde, blev til ét stort.
Luft og åbenhed er faktisk ikke så pokkers nemt i en gammel krigs-bygning. Men vi mener, at planen for vores udtryk er fantastisk, både til begge firmaerne (Frigga Design og Thomas’ smedje, Vesterø smedje) men også for at opretholde sjælen i bygningen….. og vi glæder os simpelthen så meget til at vise jer det hele, når vi åbner i pinsen.
