En lille dagligdagsberetning fra vores NATO-bygning.
For enden af vores NATO bygning har vi en betontrappe der går ned i kælderen. Den går ned til det gamle generatorrum, som i dag er tomt, men man kan se på den gamle jerndør, at det har været totalt lukket og sikret for udefrakommende adgang.
Thomas har fået ryddet trapperummet for blade, mos og snask, og givet det en gang algefjerner, så vi kan se, hvordan det egentlig ser ud, og det er totalt råt som resten.
Vi er så forelsket i den helt simple stil, som hele huset har, og de gelændere der er på ejendommen, er virkelig bare flotte. De skal selvfølglig fikses og gøres flotte igen, men stilen…. Den er cool.
Og ja der er stadig et stykke vej endnu, men vi skal nok få det til at se fedt ud igen.




