Så blev projekt græsplæne sat igang i dag. Vi fik besøg af “din have og flise mand” i rendegraver, som startede op med at fjerne græssværen. Der er langt rundt på hele grunden, så arbejdet blev ikke færdigt i dag.
Thomas fjernede kantfliser og jeg reddede selvsåede træer, og plantede dem igen, fik hentet græsfrø og ny rive, så vi er bare klar.
Undervejs dukkede gamle kantsten og brønde op ca 40-50 cm under jorden. Det siger lidt om, hvor lang tid det er siden, området er blevet holdt nede.
Men hold da op en dag… så sker der pludselig forvandlinger, og det er virkelig fedt.
I kælderen har mine forældre sat ny belysning op, så vi får skabt den helt ideelle stemning under jorden 🛠📵🔐 både til udstilling og til husets historie.
Vi er glade og kører på endorfinerne…. Det bliver så lækkert.
Læg lige mærke til Thomas trøje, det er KIT M75H i sort, den holder stadig fuldstændig, og bliver brugt hele tiden som arbejdssweater….den fungerer bare. Måske jeg er så heldig, jeg en dag når at strikke én til mig selv også, men jeg har fået en Vesterø Smedje hoodie af Thomas, så vi står lige og reklamerer for hinanden.
Og nu skal vi snart have kage 🍰







