Derfor strikkes der ikke så meget


Måske I kan se, hvorfor jeg ikke strikker så meget?
Mine hænder ser sådan her ud hele tiden, så det kan altså ikke nytte noget, at jeg også vil strikke hvide sjaler i minkgarn….. ikke endnu.
Vi åbner den 3. Juni og skal forvandle vores NATO-bygning til en kombination af mine og Thomas mange ideer, plus implementerer hver vores håndværk.
Vi har designet 3 håndsmedet reoler, vi er igang med her, som får det helt rigtige udtryk, både ifht udstillingen men også ifht bygningen. De bliver virkelig rå, enkle og super cool. Og jeg glæder mig helt vildt til, at der skal lækre produkter derpå.
Når vi er “i smedjen” udstikker Thomas arbejdsopgaver, og når vi er i Frigga, udstikker jeg arbejdsopgaver. Så det kan være jeg ender med at blive udlært smed 😂 jeg ved i hvert fald med 100% sikkerhed, Thomas kommer aldrig til at strikke

Sidebar

HOLD DIG OPDATERET