Smeden bliver på Læsø


I morges da vi sejlede over med Læsøfærgen, købte Thomas Læsø-posten mens jeg fandt strikketøjet frem… og jeg siger jer, der er lækkerier i avisen i dag.

Den fineste artikel omkring den dejligste smed i verden.

Jeg strikker stadig på den herrekardigan, som egentlig er blevet færdig en gang, men der skulle lige lidt småjusteringer til, så den skulle strikkes igen.

Jeg har bare ikke klargjort produktet til webshoppen endnu, men tiden kommer. Den er simpelthen så flot, så nu har Thomas snart to at vælge mellem, så mon ikke vi kan få taget et fedt billede af den snart. Men der er mørkt hele tiden, og vi arbejder, når der er lyst.

Der er godt nok travlhed, egentlig ikke med vores bygning (den er der selvfølglig også) men jeg fik lige en pludselig deadline på at få lavet ny webshop. Og det var VIRKELIG ikke med i planen, men alting har en mening. Og nu er tiden så til, at få lavet de ændringer, jeg har ønsket mig i flere år.

Og hos Thomas er der simpelthen så mange smedeopgaver, så vi keder os ikke ?❤️ men det er også sådan vi helst vil have det

Sidebar

HOLD DIG OPDATERET