Pejsen i vores gamle NATO-bygning er blevet lukket ned, og indtil videre har vi ikke haft tid til at få den åbnet endnu. Så når skorstensfejeren kommer forbi, skal vi have ham til at hjælpe med en løsning på det.
Vores søde Vera som kommer og strikker, har fortalt at da bygningen var “aktiv” var der kun ild i pejsen én gang om året, og det var til julefrokosten.
Så nu er den også lidt igang til vores første jul
