Indkøb til The GRAN-OPENING


I dag er vi ude og bruge penge, så vi kan være totalt klar til vores GRAN-OPENING i pinsen.

Shit så fedt det hele bliver. Og konceptet Frigga & Smeden i den gamle NATO bygning, bliver simpelthen så totalt cool og virkelig luksus.

Vi glæder os.

Sidebar

HOLD DIG OPDATERET