Vores nye badeværelse


Det ene badeværelse i vores NATO-bygning er på vej. Men tiden går simpelthen så stærkt for os, og vores dage bliver brugt fuldt ud fra morgen til aften, så måske projektet ikke går så stærkt, men pyt, hver gang der bliver rørt ved noget går det fremad… næsten.

I troen på at nogle af rørene kunne genbruges, fordi de virkelig så så fine ud….., måtte vi bare erkende, at rusten har lukket dem helt sammen, så der skal helt ny installation til….. igennem den bombesikret afdeling ?

Men nu her EFTER Thomas har fundet ud af, hvordan han vil have det, så er det også klart den bedste beslutning…… kors mand INDEN ??hverken Thomas eller Jeg er særligt go’e til at gå baglæns ? Men vi er heldigvis totalt enig om, når alting bare er noget lort ?

Vi får altså det skønneste badeværelse, som vi skal holde lidt afdæmpet i stilen, så det ikke stikker alt for meget af til bygningen. Baggrunden på billede 3 bliver gulvklinken. Den kan godt se lidt italiensk ud, men jeg har ikke et bedre billede end det her….. endnu.

 

Sidebar

HOLD DIG OPDATERET