Vores vinterudsigt i haven


Det her er vores vinterudsigt på solsiden af vores hjem. Ét stort vildnis og alligevel fuldstændig fantastisk smukt. Vi har ikke været på hele grunden endnu pga brombær-krat, men vinteren og sneen hjælper os til at se, hvor flot her er.

Parkeringspladsen og indkørslen virkede ret uendelig i morges, da vi skulle flytte 79 ton sne derfra (måske lidt mere endda ?) med håndkraft. Alt det med at investere i maskiner til stedet osv osv er vi slet ikke kommet til, så vi har vores hænder, og vi har med garanti forbrændt de kalorier, vi skal i dag.

God vinterdag til Jer.

Sidebar

HOLD DIG OPDATERET